2011. augusztus 31., szerda

AKCIÓ POLICE POLARIZÁLT NAPSZEMÜVEG KIÁRUSÍTÁS - Jelenlegi ára: 1 Ft


A további napszemüvegek megnézéséhez, kattints a napocskára:
Értékeléseim a POLICE napszemüvegről:
--- Nagyon segítőkész, megbízható, korrekt eladó. Tökéletesen meg vagyok elégedve a termékkel! Mindenkinek csak ajánlani tudom! +++++++++
--- Ilyen gyorsan még semmit se kaptam meg itt a vaterán: ) Nagyon szép terméket kaptam : )) Nagyon gyors és kapcsolattartó vaterás! Csak ajánlani tudom mindenkinek !!! +++++++++++++++++
--- Minden tökéletesen megfelelt!
--- Teljesen meg voltam elégedve a szemüveggel, és az eladóval is. A személyes átvételt is gyorsan lebonyolítottuk.
--- A szemüveg megérkezett. Gyors, pontos hibátlan. Egyszóval: tökéletes! Köszönöm!
--- Maximálisan megbízható, korrekt, gyors, precíz eladó, a napszemüveg teljesen megfelel a leírásnak, gyönyörű. Köszönöm. Ajánlom!!!!! !!!!
--- Nagyon rugalmas, gyors adás-vétel. A szemüveg nagyon szuper, kényelmes, könnyű, polarizált. Figyelem a termékeit, máskor is tőle fogok vásárolni. Köszönöm!
--- Nagyon szépen köszönöm a Policenapszemüveget! Meg vagyok vele elégedve, olyan amilyen a leírásban olvasható és az eladó említett! Segítőkészségből jeles!!! Ajánlani tudom minden vevőnek!! +++
--- Termékkel nagyon elégedett vagyok! Valószínűleg napszemüveget legközelebb is Tőle fogok vásárolni!
--- Még egyszer köszönöm a gyors postázást. Ajánlom mindenkinek gyors megbízható nagyon korrekt, segítőkész partner. A vevő azt kapja amit igazából megrendelt. További sok vásárlót kívánok!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-04 21:21
. AKCIÓ POLICE POLARIZÁLT NAPSZEMÜVEG KIÁRUSÍTÁS - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése