2011. október 18., kedd

Kanapé, kanapéágy, szép, megkímélt - Jelenlegi ára: 10 000 Ft


Nagyon megkímélt felületű kanapéágy, de a költözések során a kinyitható ágy része sérült, és kisebb javításra szorulhat, de lehetséges, hogy csak 1-2 szöget kell beütni. Ez abban nyilvánuk meg, hogy amikor kihúzzuk az ágyat, akkor a fejtámla rész nem csúszik le a helyére, kézzel kell rásegíteni. A fotón ezt mutattam azzal, hogy nem húztam ki teljesen az ágyat és látszik, hogy a fejrész függőlegesen áll belül.
Nagyon kényelmes tv-nézéshez, de alváshoz nekem furcsa volt, nem igazán ajánlom erre a célra, de igénytől függ, pár vendég szerint teljesen kényelmes volt... Mi csak vendégágynak használtuk.
Anyaga zsenília vagy zsenília szerű, nem értek hozzá. Nem foltos, általában le volt takarva!
Néhány szálhúzódás van az alján, fotóztam közelről!
Ha kihúzzuk, akkor  a matrac rész teljesen szép, csak a láb végénél van egy helyen egy kis folt, plusz a fejtámlán több halvány folt. Gondolom ezek kimoshatóak belőle, mi nem próbáltuk! Fotóztam!
Nappaliba igazán kényelmes, szép, klasszikus vonalvezetésű kanapét kaphatsz alacsony áron. Mi nagyon szerettük! Átrendezés miatt nálunk sajnos már nem fér el.
Személyes átvétel: IV. ker. kp-hoz közel vagy futárral, ha elviszi, ha a vevő kideríti.
Szállításban esetleg Pesten belül vagy Észak - Pest vonzáskörzetében tudunk segíteni, teherautóval, + 1500 Ft-ért, de akkor kell még egy erős legény segíteni!



Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-11 09:59
. Kanapé, kanapéágy, szép, megkímélt - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése